12.05.1853. godine – data koncesija za izgradnju pruge Segedin (Szeged) – Velika Kikinda (Kikinda) – Temišvar (Timisoara) Carskom kraljevskom slobodnom udruženju austrijskih železnica STEG (K.k.privillegierte Osterrichisch Staatseiserbahn -Gesellscaft). Pravo eksploatacije je dato na 90 godina. Prugu su projektovali Matijas Seto i Jozef Koler. Glavni i nadzorni inženjer je bio Franc Doletsko. Glavni projekat za prugu je uradilo francusko preduzeće “Ernest Ganini”. Građena je po standardima za pruge i ranga. Bila je to 13. pruga u carevini, a prva u jugoistočnoj Evropi. Dužina pruge je 113,5 km. Bio je to deo 700 kilometara duge trase Beč (Wien) – Požun (Pozcony/Bratislava) – Pešta (Pest) – Segedin (Szeged) – Velika Kikinda –Temišvar (Timisoara) – Bazias (Bazjaš).
15.11.1857. godine – Puštena je u redovan saobraćaj.
27.12.1881. godine – data dozvola za izgradnju pruge Velika Kikinda (Kikinda) – Veliki Bečkerek (Zrenjanin), Danielu Erneu i mađarskoj državnoj banci. Dužina ove pruge je 70,5 km.
1882. godine – Prelazi u vlasništvo austrougarskih državnih železnica “OMAV”.
08.07.1883. godine – Puštena je u saobraćaj pruga Velika Kikinda (Kikinda) – Veliki Bečkerek (Zrenjanin). Nastavak ove pruge do Pančeva je pušten u saobraćaj 19.04.1894 god. A izgradnjom mosta preko Dunava, ostvarena je veza sa Beogradom 11.11.1935 god. Veza sa Novim Sadom (Kod Orlovata) je uspostavljena 15.11.1925 god.
15.09.1896 godine – Puštena je u saobraćaj pruga Velika Kikinda (Kikinda) – Karlovo (Novo Miloševo) – Đala. Izgradnjom mosta preko Tise, kod Sente 1915 god. ostvarena je veza sa Suboticom.
1908. godine – data je dozvola za izgradnju pruga Kikinda – Nakovo – Arad i Kikinda – Njera (Nyera). Pruge je gradio Karolj Kraušar (Kraushar). Ukupna dužina ovih pruga je bila 108 km.
29.05.1910. godine – Puštena je u saobraćaj pruga Kikinda – Njera (Nyera) .
17.10.1910. godine – Puštena je u saobraćaj pruga Kikinda – Nakovo – Arad.
1918. godine – Nakon uspostavljanja novih granica demontirana je pruga Kikinda –Njera (Nyera).
06.10.1944. godine – Prilikom povlačenja nemačke vojske 06.10.1944. godine razorene su pruge Kikinda – Segedin (Szeged) i Kikinda – Dragutinovo (Novo Miloševo).
24.11.1944. godine – Završeno je demontiranje pruge Kikinda – Nakovo. Pridobijeni materijal je iskorišćen za opravku razorenih pruga.
1945. godine – Avgusta, bombardovanjem saveznika srušen je most kod Segedina (Szeged). Nikad nije obnovljen. Vozovi saobraćaju samo od Kikinde do Siriga (Szőreg) .
1953. godine – Prestaje saobraćaj na trasi od Banatskog Aranđelova do Siriga (Szőreg).